L'ultimu sviluppu di detector X-ray flat panel in u mondu

Canon hà recentemente liberatu trè detectors Dr à l'ahra in Anaheim, California, in lugliu.U detector digitale wireless portatile cxdi-710c è u detector digitale wireless cxdi-810c anu parechji cambiamenti in u disignu è a funzione, cumprese anguli più arrotondati, bordi affucati è scanalature integrate per u processu è u posizionamentu.Hanu ancu ipx7 waterproof grade.Questi dui detectori sò unu di i più ligeri di u mercatu.U so 14 × U pannellu pianu di 17 inch hè 2 liri più liggeru di a generazione precedente, è a bateria di u detector pò esse caricata cù un caricatore di canon o in a nova stazione di docking CXDI, riducendu u tempu di carica di almenu 20 minuti.

In dizione, u detector hà ancu a funzione di rilevazione di caduta è vibrazione è rapportu, chì ponu furnisce infurmazioni nantu à a stazione di travagliu di l'avvenimentu toNE di u software di cuntrollu CXDl.Ancu s'è u detector hè spessu, it.il.furnisce i dati cum'è ci hè una battey i u detector U pannellu hà ancu una funzione di strage d'imaghjini, chì pò aduprà o 99 images in modu indipendente per stop d'emergenza o senza PC.

U detector pò esse usatu per aghjurnà CR à Dr, è pò ancu esse integratu cù u sistema RadPRO di imaging irtial Canon hà attentu à u mercatu di Dr. U sviluppu cuntinuu di u disignu è a funzione ùn hè micca solu benefica per i pazienti, ma ancu per l'utilizatori finali. .


Tempu di Postu: Dec-10-2021